logo bureau KREKWERK voor web, design, advies en communicatie

Redesign: restylen of een volledige face-lift van uw communicatie

Ook met een correct doorgevoerde huisstijl, kunnen er redenen zijn om de look & feel van uw communicatie aan te passen. Meestal het liefst zonder dat dit ten koste gaat van de herkenbaarheid van uw onderneming.

Waarom een herontwerp?

  • Na jarenlang trouwe dienst is de tijd gekomen om uw huisstijl af te stoffen
  • Uw website is achterhaald en niet meer van deze tijd
  • U neemt een onderneming over en wilt graag een eigen 'touch' geven aan de 'nieuwe zaak'
  • De bestaande huisstijl kan niet goed worden vertaald naar digitale media
  • U lanceert een nieuw product of dienst, maar het huidige logo van uw onderneming dekt de lading niet.
  • Uw bent een dynamisch bedrijf en wil dat ook uitstralen.

Afhankelijk van uw wensen en doelen en budget kan KREKWERK delen van uw communicatie restylen of een volledige face-lift organiseren.

Restyle voorbeelden

  • Moderniseren van uw bestaande logo met behoud van herkenbaarheid
  • Uw huidige logo multi-inzetbaar maken
  • Uw huisstijl aanvullen met templates voor digitale en social media (nieuwsbrief, Facebook, LinkedIn, Facebook, Google+, Twitter, ....)
  • Uw bestaande website omtoveren naar een frisse nieuwe look en feel met behoud van uw basis huisstijl (Smart Redesign)

Facelift voorbeelden

  • Een nieuw logo en een nieuwe huisstijl
  • Een nieuwe website met nieuwe structuur en opmaak
  • Aanpassen van al uw drukwerk aan een nieuwe huisstijl
  • CreĆ«ren van nieuwe communicatiemiddelen in uw nieuwe huisstijl.